Ongelmatilanne Aktia ID -sovelluksen käyttöönotossa tai verkkopankkitunnuksilla tunnistautumisessa? Päivitäthän verkkopankin salasanan
Torstai 5. tammikuuta 2023
Asiakastiedotteet
Jos sinulla on haasteita Aktia ID -tunnistussovelluksen käyttöönotossa tai verkkopankkitunnuksilla tunnistautumisessa, päivitäthän verkkopankin salasanan.
Päivittämällä verkkopankissa käyttämäsi salasanan ennen Aktia ID -sovelluksen käyttöönottoa tai/ja ennen kirjautumista kolmannen osapuolen palveluihin, varmistat palvelun sujuvan ja turvallisen käytön. Kirjaudu normaalisti Aktian verkkopankkiin käyttäjätunnuksella, nykyisellä salasanalla ja avaintunnuskortilla. Päivitä sitten salasana verkkopankista löytyvien ohjeiden mukaan ja tunnistaudu valittuun palveluun sen jälkeen uudelleen.
Lue miten toimit muissa ongelmatilanteissa liittyen Aktia ID -sovellukseen