Siirry sisältöön Siirry chattiin
Aktian verkkopalveluissa on huoltokatko sunnuntaina 24.11. klo 5.00-14.30

Verkkopankit, tunnistuspalvelu, verkkomaksu, yritysten WS-kanava ja Aktia Mobiilipankki ovat poissa käytöstä katkon ajan.

Ongelmatilanne Aktia ID -sovelluksen käyttöönotossa tai verkkopankkitunnuksilla tunnistautumisessa? Päivitäthän verkkopankin salasanan

Torstai 5. tammikuuta 2023 Asiakastiedotteet

Jos sinulla on haasteita Aktia ID -tunnistussovelluksen käyttöönotossa tai verkkopankkitunnuksilla tunnistautumisessa, päivitäthän verkkopankin salasanan. 

Päivittämällä verkkopankissa käyttämäsi salasanan ennen Aktia ID -sovelluksen käyttöönottoa tai/ja ennen kirjautumista kolmannen osapuolen palveluihin, varmistat palvelun sujuvan ja turvallisen käytön. Kirjaudu normaalisti Aktian verkkopankkiin käyttäjätunnuksella, nykyisellä salasanalla ja avaintunnuskortilla. Päivitä sitten salasana verkkopankista löytyvien ohjeiden mukaan ja tunnistaudu valittuun palveluun sen jälkeen uudelleen.

Lue miten toimit muissa ongelmatilanteissa liittyen Aktia ID -sovellukseen