Aktian asiakaspalvelu on tilapäisesti ruuhkautunut
Tuntemistietojen päivitykseen liittyvät kyselyt sekä päivittämättömiin tietoihin liittyvät palvelurajoitukset ruuhkauttavat tällä hetkellä asiakaspalveluamme.
Palvelurajoitukset kuten esimerkiksi korttimaksamisen häiriöt saattavat johtua siitä, että asiakastietosi ovat päivittämättä. Tarkistamme kaikkien asiakkaidemme tuntemistiedot sekä asiakassuhteen alussa että myöhemmin asiakassuhteen jatkuessa. Kun tiedot ovat ajan tasalla, asiointi on helppoa ja turvallista.
Jos olet saanut pyynnön päivittää tuntemistietosi, teethän sen mahdollisimman pian. Päivitä tietosi osoitteessa aktia.fi/kyc, jonka jälkeen palvelusi toimivat normaalisti noin tunnin sisällä. Erillistä yhteydenottoa asiakaspalveluun ei tällöin tarvita.
Pahoittelemme ruuhkasta aiheutuvaa haittaa.