Siirry sisältöön Siirry chattiin

Häiriöitä Taalerilta siirtyneiden asiakkaiden palveluissa

Maanantai 3. tammikuuta 2022 Asiakastiedotteet

Aktialla on ilmennyt tekninen palvelinhäiriö ja sitä korjataan parhaillaan. Aktian Taalerilta siirtyneet asiakkaat eivät näe salkkutietojaan eivätkä itse pääse toteuttamaan toimeksiantoja. Tästä johtuen raportointi ja Aktia Wealth -mobiilipalvelu ovat toistaiseksi suljettu. Tilanteen arvioidaan normalisoituvan lähipäivinä*. Tätä ennen Taalerilta siirtyneiden asiakkaiden on mahdollista tehdä toimeksiantoja olemalla yhteydessä omaan pankkiiriin tai Aktian asiakaspalveluun.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.

 

*Päivitys 4.1.2022
Arvioimme tilanteen palaavaan normaaliksi maanantain 10.1. aikana.